• يکشنبه ٤ تير ١٤٠٢-٠٢:٣٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٩٢٣
اقراریان خواستار شد؛ 4-157

شهرداری تهران گزارش آخرین وضعیت پروژه‌های مشارکتی را به شورا ارائه دهد

رئیس کمیته نظارت شورا در تذکری خواستار ارائه گزارش آخرین وضعیت پروژه‌های مشارکتی از سوی شهرداری تهران شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی اقراریان، عضو شورا در یکصد و پنجاه و هفتمین جلسه شورای ششم، خطاب به شهردار تهران در خصوص بند سی ماده ۸۰ قانون تشکیلات و وظایف شورای اسلامی کشور متذکر شد: از شهردار تهران درخواست می‌شود حمایت و نظارت کافی و لازم را نسبت به صرفه و صلاح شهرداری تهران، در حوزه کلیه پروژه‌های مشارکتی داشته باشد.
وی افزود: همچنین درخواست می‌شود گزارشی از آخرین وضعیت کلیه پروژه‌های مشارکتی اعم از اینکه آیا این پروژه‌ها به اتمام رسیده است یا در حال انجام است و یا اینکه سرنوشت حقوقی یافته‌اند، از کلیه زیر مجموعه‌های شهرداری تهران اعم از مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌ها را در مهلت قانونی آماده و به شورا ارائه دهند. 
رئیس کمیته نظارت شورا در ادامه ابراز امیدواری کرد این گزارش مقدمه‌ای برای بررسی دقیق‌تر و بهتر آخرین وضعیت پروژه‌های مشارکتی در شهرداری تهران باشد.
 مهدی چمران، ریاست شورا در توضیحاتی تکمیلی اظهار داشت: بیش از ۹۰ درصد پروژه‌های مشارکتی به دادگاه کشیده شده است، این نتیجه عملکرد سازمان عریض و طویل شهرداری است که امیدواریم درست کار کند و این پروزه‌ها را به نتیجه مثبتی هم برساند و این نشود که در مشارکت‌ها کار افراد به دادگاه ختم شود.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: